יום שישי, 14 באוגוסט 2015

גיר לרכב

אין תגובות :
לא מעט כלי רכב נאלצים להתמודד עם בעיה של גיר מחליק. מצב זה קיים הן ברכב אוטומטי והן ברכב ידני. בעיה זו דורשת מאיתנו לקחת את הרכב מיד אל מכון גירים על מנת שהבעיה תיבחן ותיפתר על ידי אנשי מקצוע .

הבעיה של גיר מחליק היא, שאנחנו מנסים להתחיל בנסיעה, להאיץ, אך מה שקורה זה שהטורים עולים בזמן שהמהירות לא. לעיתים לוקח פשוט כמה רגעים לפני שהרכב מתחיל לנסוע. בעיה זו כמו שציינו יכולה להתרחש גם ברכב אוטומט וגם ברכב עם גיר ידני. לעיתים הבעיה אף עלולה להחמיר, כך שהגיר יגיע לניוטרל במקום להתחיל בנסיעה כמו שצריך. או לחילופין כשהרכב נמצא ב-ג, הוא יעלה הילוך בלי כוונה. 

במצב כזה, הבדיקה שתתבצע תהיה קודם להבין האם יש מספיק שמן בגיר. ניתן לבדוק זאת באופן עצמאי, כאשר נותנים לרכב להתחמם כמה דקות ואז בודקים אם יש בו שמן. במידה ואינכם יודעים כיצד ואיך לעשות את זה, עדיף לקחת את הרכב למכון גירים מקצועי שיבדוק. במידה וזאת לא הבעיה, אז יהיה צורך לבדוק את הגיר והמערכת שלו באופן פרטני יותר.

למה רצוי לבדוק את הגיר במכון גירים 

במכון גירים מקצועי, תוכלו ליהנות מ-3 דברים שלא תוכלו ליהנות מבדיקה באופן עצמאי.

ראשית, אנשי מקצוע שיבחנו את הת התקן של גיר לרכב ואת המערכת הסובבת אותו, כמו כן הם יבדקו את פעולת הרכב בכלל, לפני ואחרי התיקון.

שנית, במכון גירים יהיה ניתן לאבחן את הבעיה עם מערכת דיאגנוזה מקצועית ואיכותית. כולל מערכת שתוכל לכייל את תיבת ההילוכים במידת הצורך, לשטוף אותה ועוד.

שלוש, במכון גירים, יהיה ניתן להחליף את הגיר במידה וזה יגיע למצב שיש צורך בכך. חשוב להבהיר, לעיתים קרובות יציעו לכם להחליף את הגיר בגיר משופץ ולא גיר חדש, שכן גיר כזה הוא הרבה יותר יקר ולא בהכרח יש צורך בכך. אם תקבלו את כל האישורים והאחריות, הרי שאין הדבר מהווה בעיה.

למה חשוב לתקן גיר מחליק

שימוש בגיר לא תקין, יכול להוות בעיה בטיחותית שתסכן את הנהג, נוסעים ברכב וכן את הנהגים האחרים והולכי רגל. לא מדובר בבעיה שניתן "לחיות איתה". ישנם דברים שייתכן ואפשרי לנסוע בלעדיהם, אך גיר מקולקל הוא לא אחד מהם. אם הרכב שלכם סובל מגיר מחליק, המלצה שלנו היא לפנות מיד למכון גירים מקצועי, שיבדוק את הבעיה ויטפל בה.

כפי שציינו, חשוב מאוד שבבעיה יטפל מכון גירים מקצועי ולא אדם לא מורשה. קחו בחשבון שלא מדובר רק בתיקון הרכב שלכם או בערכו הכספי במידה ותחליטו למכור אותו, אלא גם בבטיחות שלכם ושל שאר הנוסעים. אז אל תחכו שתגיעו לטסט או לבדיקה השנתית, תקפידו עוד היום לתקן בעיה זו. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה